Контакты

Цікаві факти про кросівки Nike

Кросівки Nike вже яке десятиліття поспіль мають високий попит. І не дивно, адже відмінна якість, широкий асортимент та високий рівень ергономічності – суттєві переваги на користь такої покупки. Ми розповімо найцікавіші факти, які дозволять вам познайомитись із брендом з іншого боку.

db0625-001_0.pngЛоготип компанії – справа рук студентки. Каролін Девідсон вдалося назавжди увійти до історії найвідоміших логотипів. Невигадлива галочка у всіх міцно асоціюється з компанією Nike, проте гонорар за її створення дівчина отримала невеликий - лише 30 доларів. Щоправда, надалі, коли компанія стала відомою, їй виплатили додаткові 500 тисяч доларів.

  1. Перше вкладення – 1200 доларів. Саме такою сумою заручився колишній спортивний бігун у свого тренера, запропонувавши йому ідею створення спільного бізнесу.
  2. Що спільного у вафельниці та перших кросівок Nike? Одинаковий рельєф! Підошва перших пар взуття один в один повторювала перфорацію приладу. Такий вибір автори аргументували тим, що подібний рельєф стійкий при бігу та ходьбі по нерівній поверхні.
  3. Just do it! Вважається, що ідею цієї мотивуючої фрази  подав… серійний убивця! Незадовго до розстрілу (саме таке покарання він мав понести), вбивця сказав “let's do it”. Однак цей факт офіційно не підтверджено, тому є лише версією.
  4. Купити кросівки Nike Air Max не проти навіть диктатор Кім Чен Ин. Він, до речі, є найдорожчою колекцією таких кросівок.
  5. Найбільший магазин компанії не в Штатах, як ви можете подумати, а в Лондоні. Це навіть не магазин, а гіпермаркет із чотирьох поверхів! Ціни прийнятні, а всередині можна купити кросівки та взуття з будь-яких колекцій – від старих до нових.
  6. Випадок із виплатами Майклу Джордану – унікальний. Баскетболіст продовжує отримувати виплати від Nike, незважаючи на те, що не грає вже 19 років. Таким чином рекламна кампанія, названа на його честь, є однією з найприбутковіших у світовій історії.
     

На сьогоднішній день, Nike – це не просто компанія, а й один із найвідоміших брендів спортивного взуття та одягу у всьому світі. Тому за період свого існування йому вдалося продати майже мільярд товарів.